Ontwaken - Reisverslag uit Westmalle, België van Mariagaarde Basisschool - WaarBenJij.nu Ontwaken - Reisverslag uit Westmalle, België van Mariagaarde Basisschool - WaarBenJij.nu

Ontwaken

Door: Juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Mariagaarde

24 Mei 2013 | België, Westmalle

Goeiemorgen allemaal,
Ontwaak jij luie slapers, de koekoek roept u op, koekoek.
Geloof het of niet, ik ben al een kwartier dit liedje aan het zingen maar wat denken jullie, het is voor velen moeilijk wakker worden.
Het is hier licht bewolkt en we zijn er weer klaar voor! Avonturentocht en schattenjacht in omgekeerde groepen, deze middag staan er nog frietjes op het menu en na het middageten komt er nog een verrassing. Spannend!
Ik hoop dat iedereen ondertussen gemerkt heeft dat de foto's die ik er iedere keer bij op zet vaak bij het eerste reisverslag komen. Zo is het voor jullie ook een beetje een schattenjacht op zoek naar jullie schatten. En dat zijn ze echt, een voor een!

• 24 Mei 2013 - 08:05

Nancy, Mama Van Lennert:

Goeiemorgen Lennert, goeiemorgen allemaal! Klaar voor een nieuwe dag boordevol nieuwe avonturen!? Geniet ervan! Hopelijk heb je straks nog een klein beetje energie om je verhaal te doen...Dankuwel aan de juffen en meester Koen voor de goede zorgen. Ze waren (en zijn) weer in goede handen!!!

• 24 Mei 2013 - 08:23

Guy, Papa Van Maxime:

Heb je je tanden wel gepoetst? ; )

• 24 Mei 2013 - 08:34

Jade En Jora:

Hoi Anne-Sophie en Kobe,

Het ziet er daar wel leuk uit, en wij maar les volgen ! Geniet nog van de laatste dag !!

Jade en Jora

• 24 Mei 2013 - 08:37

Mama Thibault:

Juffen ,meester nen dikke MERCI om al die kids de tijd van hun leven te bezorgen!
    Want daar doen jullie het toch voor ....Bedankt! Zonder jullie was het nooit ZO leuk geweest....We waren en zijn nog steeds gerust omdat we weten dat ze in goede handen zijn.Chapeau want jullie doen het maar he x
    Tot strakjes maar ondertussen nog genieten van elke verdere minuut die jullie nog rest.....konden we de tijd maar effe stil leggen voor jullie.

• 24 Mei 2013 - 09:11

Sandra:

ik ben het volledig eens met de mama van thibault; dikke danku juffen en meester koen!!
    geniet daar nog van de laatste uurtjes,en laat die fritjes smaken!!!!!!!

tot straks xxx

• 24 Mei 2013 - 09:39

Mama Anouk:

Ook van mij nen dikke merci voor de meester en juffen. Aan de foto's en verslagen te zien was het reuze tof. Spijtig dat het niet langer kan duren. Geniet nog van de laatste uurjes en tot straks.

Dit nog voor de juffen en meester;

BRAVO

DANK U

• 24 Mei 2013 - 10:15

Annie(moeke Mats En Kobe):

Hey jongens,

Het zit er bijna op hé, geniet nog van de laatste uren, het is droog dat is ook al veel. Aan de fotos te zien hebben jullie wel toffe dagen gehad. Ik wacht vol spanning op jullie eigen verhalen!!!!
    Dankuwel aan jullie juffen en meester voor de goede begeleiding.
    Dikke knuffel,

Moeke (Annie)

• 24 Mei 2013 - 11:08

Romy:

Goeie morgen allemaal
    ik ben ook net wakker ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben.
    geniet nog van de laatste uren in de Hoge Rielen.
    nogmaals ik mis jullie wel hoor maar mijn opa was op die moment belangrijker.
    morgen de crematie wordt een zware dag voor de familie

xxx-romy en tot maandag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley