Het vijfde leerjaar aan het woord - Reisverslag uit Westmalle, België van Mariagaarde Basisschool - WaarBenJij.nu Het vijfde leerjaar aan het woord - Reisverslag uit Westmalle, België van Mariagaarde Basisschool - WaarBenJij.nu

Het vijfde leerjaar aan het woord

Door: Juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Mariagaarde

29 Mei 2013 | België, Westmalle

Toen we vertrokken was het al gebeurd! Al na 3km een platte band,
de Jens.
We hadden besloten om heel de meerdaagse van het begin tot het eind sportief te zijn. Dus vertrokken we met de fiets 25 km lang naar Kasterlee. En dat was maar een opwarmertje.
De avonturentocht was SUPERLEUK! Een kabelbaan, het
blindenparcours, zelf een brug bouwen zonder touwen.
Amai,, 't was echt supertof! MEATOF!
's Avonds eerst kwis en dan...fuif! Keitof en...goeie muziek!
Iedereen ging eens goed uit zijn dak!
Verschillende schrijfwijzen van de Highlandgames zijn:
Hiylam games of zoiets, hilent games, hich land games!
Versies van survival zijn: survavel, servaiver, servivel!
Het vlotten bouwen was het leukst van allemaal! Er zijn er in het water gevallen. En de vlotten gingen soms stuk.
Het was supertof in de Hoge Rielen. 's Avonds vlug gaan slapen
en 's morgens weer vroeg opstaan!
Het eten was soms wel lekker maar soms niet (de veggiedag)
Helemaal op het einde kregen we als verrassing nog een ijsje. Ik
pakte de smaak speculoos. Mmmm, lekker.
Het was wel spijtig dat de driedaagse maar drie dagen duurde!
Het was echt de MAX!
Bedankt voor de toffe dagen.
Waar we sliepen was het heel gezellig.
Het was er heel tof en ik heb mij geamuseerd. Het eten was heel lekker en de mensen waren heel beleefd.
Ze zongen altijd een liedje toen we uit ons bed moesten, dit was
er eentje van :" Ontwaakt gij luie slqpers, de koekoek roept u
op!"
Of "Goeiemorgen, goeidag!"
Een beetje later gingen we slapen, toen was het ochtend.
Spannend!
Het was gewoon super, super, superleuk.
Er waren zes banden kapot en de mijne zat er ook bij.
Het was middageten. We kregen puree patatten met? Lekker.
De volgende ochtend begon er een juf te zingen (oh nee)
Het was een van de tofste weken van het schooljaar tot nu toe.
De fuif was lang, ik bedoel, het werd laat. Ik heb zelfs door de fuif een gat aan mijn knie, ik schoof over de grond en een gat in mijn broek!
De meerdaagse was gewoon tiptop!
Toen we in de kamer waren vond ik het niet zo mooi, maar zoals onze juf altijd zei: het is geen hotel he.
Ik heb er heel goed geslapen.
We gingen eten. Ik dacht: zitten we nu in de USA? Zo'n kantine, precies Amerika!
Vegetarische dag?! Bah, dat was een groentenprak met een
koekje, echt niet lekkerr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariagaarde

Meerdaagse uitstappen

Actief sinds 12 April 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 22955

Voorgaande reizen:

22 Mei 2013 - 24 Mei 2013

Avonturenkamp De Hoge Rielen

Landen bezocht: